top of page

Service Manager Customer Development

Pobočky: CHEB

Hledáme Service Managera pro Customer Development do naší společnosti!

Jste energický, inovativní a máte vášeň pro budování silných vztahů se zákazníky? Deufol, globální lídr v oblasti balení a logistiky, hledá do svého týmu zkušeného a motivovaného Service Managera pro Customer Development.

Tato klíčová pozice nabízí jedinečnou příležitost hrát zásadní roli v rozvoji našich služeb a zajištění prvotřídní spokojenosti našich zákazníků. Připojte se k nám a pomozte nám posouvat hranice excelence v oboru. Staňte se součástí dynamického týmu, kde inovace a zákaznická orientace nejsou jen slova, ale skutečná filozofie každodenní práce!

NÁPLŇ PRÁCE

Service Manager Customer Development (SMCD) je klíčovou součástí týmu Customer Development, která zajišťuje implementaci obchodních opatřeních v souladu s firemními cíli v regionu. Zaměřuje se na získávání nových zákazníků, péči o stávající klientelu a aktivní řízení prodeje.

Hlavní odpovědnosti:

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.

  • Optimalizace a rozvoj prodejních procesů (prodej, spokojenost zákazníků, rozvoj a udržitelnost zákazníků, kalkulace).

Klíčové činnosti:

  • Reprezentace společnosti DEUFOL na trhu.

  • Klíčový kontakt pro zákazníky v regionu, spolupráce s Regional Market Managerem.

  • Identifikace tržních trendů a tvorba vhodných kombinací služeb.

  • Rozvoj produktového portfolia a nabídky služeb DEUFOL.

  • Podpora přímého a digitálního prodeje.

  • Analýza trhu, konkurence a zákaznických požadavků.

  • Aktivní řízení zákaznických dashboardů a akvizice nových zákazníků.

  • Udržování a rozšiřování regionálních obchodních vztahů.

  • Příprava prezentací pro akvizici zákazníků a podpora rozpočtování.

Cílové indikátory:

  • Plnění měsíčních prodejních cílů.

  • Zajištění ziskovosti při výpočtech nabídek.

  • Zvýšení spokojenosti a přidané hodnoty zákazníků.

  • Akvizice nových zákazníků a udržitelnost stávajících.

Odpovědnost koordinace:

  • Rozvoj obchodu v regionu Čechy.

  • Spolupráce s dalšími odděleními DEUFOL pro zvýšení tržního podílu.

JAKÉ JSOU NAŠE POŽADAVKY?

  • Praxe na obdobných pozicích, ideálně v balení průmyslového zboží, logistice nebo zpracovatelském průmyslu.

  • Hluboké komerční know-how.

Kvalifikace a dovednosti:

  • Ukončené vzdělání (administrativa, strojírenství, průmyslové inženýrství, logistika apod.) nebo odpovídající kvalifikace.

  • Silné obchodní a numerické dovednosti.

  • Zkušenosti s náročnými konverzačními a vyjednávacími situacemi.

  • Vysoký smysl pro zodpovědnost a iniciativu.

  • Profesionální vystupování, týmová spolupráce, orientace na řešení.

  • Analytické a organizační schopnosti.

  • Ovládání MS-Office.

  • Aktivní řidič.

Jazykové dovednosti:

  • Čeština: C (obchodní plynulost).

  • Angličtina nebo němčina: B (dobrá středně pokročilá znalost).

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • práce na hlavní pracovní poměr

  • flexibilní pracovní doba

  • stabilní práci v mezinárodní společnosti

  • po zapracování možnost občasné práce z domova 

  • motivující finanční ohodnocení 

  • 5 týdnů dovolené 

  • stravenky a občerstvení na pracovišti  

  • přátelský kolektiv 

  • po zaškolení služební vůz i k soukromým účelům

  • nástup možný ihned 

Pokud splňujete výše uvedené požadavky a jste připraveni stát se součástí našeho týmu, ozvěte se nám! Těšíme se na vaši přihlášku a na možnost společně budovat úspěšnou budoucnost.

Kontaktujte naši personalistku na emailu stanislava.sportenova@deufol.com ještě dnes!

ZAUJALA VÁS NĚKTERÁ Z NABÍZENÝCH PRACOVNÍCH POZIC?

kontaktujte naši personalistku: jana.rozehnalova@deufol.com

bottom of page